16 czerwca 2012

Chwile...

 Nie mam czasu na nic. Przed sesyjny zapieprz. Może to dobrze, nie myślę o jedzeniu, o tym jak wyglądam (aż tyle), o mojej zagubionej duszy i roztrzaskanym sercu, ale mimo wszystko jeszcze da radę wyjść pobiegać, tylko że to sprawia olbrzymie zmęczenie wieczorem.

 Wczoraj wyskoczyliśmy do małej knajpki na piwo i pogaduchy. Cztery osoby z grupy. Było tak miło, aż żałuje że się skończyło... On i jego dotyk. Dlaczego tak na mnie działa, skoro nic do niego nie czuję?


"Może to była taka chwila
którą się kocha i przeklina,
której nie da się zapomnieć,
której się nie zapomina."

Maki i chłopaki - Cash


O ile jest takich chwil...

23:55
Popłakałam się na filmie "Samotność w sieci". Nie dlatego że mnie wzruszył, po postu uświadomił mi jak puste jest moje życie... a ja i płacz? Kiedyś sądziłam, że płaczą tylko słabi. Teraz jestem słaba.
I jeszcze jego słowa "Patrz Tomek, ile fajnych dziewczyn jest u nas na wydziale..." Chyba tylko ja nienawidzę swoje ciała... Bolą jeszcze bardziej, jak patrzę na te wszystkie patykowate nogi przy 30 stopniach w cieniu...

5 komentarzy:

  1. Może to, że nic do niego nie czujesz to jedynie oszukiwanie siebie? Wydaje mi się, że coś musi być, skoro tak reagujesz na jego dotyk. Te najlepsze chwile zawsze chce się zatrzymać na jak najdłużej : )
    eMeŁ

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :*
    To super, 3 mam za Ciebie kciuki, żeby sesja poszła dobrze i odchudzanie :)
    Ja się nie skusiłam na parówki :D
    Jak się dziś czujesz? Jak dziś dieta idzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś samotna, nieszczęsliwa, dlatego każdy dotyk i zainteresowanie wzbudza u Ciebie takie emocje. Miałam tak samo. Chwilowe zainteresowanie jakieś osoby, a ja czułam się świetnie, tylko, że to ułamek, ta osoba nie zostanie na długo, a Ty znów będziesz cierpieć.Nie bądz naiwna. Nie zyj dla kogoś, tylko dla siebie!
    Nie płacz ześ gruba, że patyki dookoła. Otrzyj łzy i do roboty: D
    mrs-sasha

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie mam czasu na nic i wcale nie ogarnełam jeszcze egzaminów;/ ja za to biegam o 6 rano najlepiej jest dla mnie wtedy bo wieczorem to nic mi sie juz nie chce ;] powodzenia

    o widzisz jak moze byc fajnie

    obsesja

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam przygotowań do lata.
    Mam juz dawno wakacje, lata nie czuję i moje plany nie zamykają się na paradowaniu w bikini, w którym i tak się w tym roku pewnie nie pokaże ;)
    A jeśli o diete Ci chodzi, to tak, mam zamiar zadbać o swoje ciało ;)

    A u Ciebie nadal zapieprz?
    sasha

    OdpowiedzUsuń